Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Σύνορα


Η κόκκινη γραμμή κάπου εκεί ανάμεσα, τώρα κοιμάται...

Στην πολύλογη τέχνη
Στην πολύμορφη μουσική
Στα αποδημητικά πουλιά
Στον ατέρμονο νου
Στην ανθρώπινη ευγένεια
Στη φυσική ανθρωπιά
Στην παιδική συγχώρεση
Στον απέραντο ουρανό
Σε όλα αυτά που δεν έχουν σύνορα
που όμως έχουν όλα μια πατρίδα
ένα πριν και ένα μετά...

Και ένα μεγάλο ταξίδι να κάνουν.


/Από το Άγραφο Βιβλίο, απόσπασμα από ''το σπίτι μου'' 
στη Χρύσα Χ.

το έργο της ανάρτησης: '' Τεμαχισμός 3α'',/ κολάζ, λάδι σε καμβά και παστέλ σε χαρτί, 35χ50, 2014


6 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

"Σε όλα αυτά που δεν έχουν σύνορα
που όμως έχουν όλα μια πατρίδα"

Έχουμε βάλει σύνορα στις ψυχές μας Ιωάννα μου κι ας κουβαλάμε μερικές φορές μέσα μας τη δικιά μας πατρίδα ο καθένας από εμάς.

Ελπίζω να περνάς όμορφα το υπόλοιπο καλοκαίρι που απέμεινε.

Picasonidis40c είπε...

Κάθε βράδυ βασανίζουν τη σκέψη μου, όλα τα πως και τα γιατί ,αυτά που δεν άκουσα ,αυτά που δεν είδα ,αυτά που ίσως θα μπορούσαν να αποτρέψουν το μοιραίο…

ioanna assani είπε...

Αν σου πω ότι εχω τη φωνή της στα αυτιά μου θα το πιστέψεις? Μόλις ανακάλυψα πως έχω όλων σας τις χροιές της φωνής στα αυτιά μου...οι σχέσεις είναι πιο βαθιές από ότι φαίνονται!
Ήξερε τι έκανε! Και υπήρξε δυνατή!!Να την θυμόμαστε σαν την σιωπηρή δύναμη...αυτή που κοχλάζει πέρα από τις μικρότητες...

Την φιλία μου ALEΧ και να ξέρεις πως όλοι το ίδιο σκεφτόμαστε αλλά δεν ξέρουμε ότι το μοιραίο δεν είναι μοιραίο για αυτό και δεν αποτρέπεται.

Η Χρύσα μπήκε πια ανεπίστρεπτα στην καρδιά μας.

Θα τα πουμε απο κοντα...Παγωμένοι μεν αλλα απο κοντα!

ioanna assani είπε...

Τα σύνορα Αοράτη μου δεν είναι κακά! Οποιος τα γνωρίζει ξέρει και να τα ανοίγει αλλά και να τα κρατά! Οι ελπίδες σου μου έφτιαξαν τη διάθεση!Σε ευχαριστώ και σου ανταποδίδω με την δική μου ευχή να αγκαλιάζεσαι μονίμως και ανεπίστρεπτα!
Την αγαπη μου στην αλλη πλευρα του ήλιου με μια μουσική...
Μαριος Στρόφαλης
Eroica Marios Strofalis quartet.mp4
http://youtu.be/B8SGza09naE

Eυαγγελία είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο μουσικό κομμάτι. Με ταξίδεψε στη μεριά της γαλήνης..!!

Φιλιά του Αυγούστου που δυστυχώς πλησιάζει στο τέλος του.

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Υπέροχο μα πόσο υπέροχο... αυτό το σπίτι σου είναι ένας ολόκληρος Κόσμος - κόσμημα.

Φιλί ξενυχτισμένο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...